Harus Baca

Untuk Pelbagai Design Crochet Yang Comel-comel Sila Klik Pada Facebook BLUE YARN CRAFTING Pages
Contact Me
blueyarn88@gmail.com
cokolatte_ct88@yahoo.com.my

SAYA NAK T-SHIRT BLOG!! AWAK NAK??

Cik Zara | 05:01 | 3Comments |
Assalamualaikum

klik banner untuk join

Baju No 2 dan saiz M

Slogan:
Saya suka Salju Creative kerana dapat menambat hati saya dengan rekaannya yang menarik dan kreatif.
Memudahkan saya untuk membuat rujukan sekiranya ingin mejalankan sesuatu majlis. Hal ini kerana Salju Creative juga mengambil tempahan rekaan baju dan juga tempahan kad perkahwinan. Sesuai sekiranya majlis yang dilakukan, semua ahli keluarga saya memakai rekaan dari Salju Creative. 
Saya suka! Saya suka! Saya suka!

Tarikh luput: 31 Mac 2013



Semakin Ramai Orang Suka, Semakin Ramai Orang Benci

3 comments:

Adilah Asari said...

good luck ya :)

mimbar kata said...

namamu di mimbar

http://mimbarkata.blogspot.com/2013/03/namamu-di-mimbar.html

Kad Kahwin said...

thanks join..
pastikan semua syarat contest dipatuhi, terutama syarat nombor 2 tu ye dear:)